...

Engelsiz Çanakkale Turu

30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMI İÇİN 30 GÖNÜLLÜ ARIYORUZ.

İster biletini al bizimle gel istersen bir engelliye gönüllü ol onu Çanakkale'ye gönder...

Program: 25 Ağustos Cuma akşamı 23.30 da Kavacık Limak Hotel de buluşup bize ait özel otobüsümüz ile İstanbul'dan Silivri-Tekirdağ-Keşan istikameti ile Çanakkale’ye doğru ilerliyoruz.

Sabahın erken saatlerinde Çanakkale’nin güzide ilçesi olan Eceabat’a varıyoruz.
Eceabat’ta kahvaltı kumanyalarımızı yedikten hemen sonra rehberimiz ile buluşup binlerce can kaybettiğimiz Gelibolu Yarımadası savaş alanlarını ziyaret etmeye başlıyoruz.
Rehberimizin anlatımıyla devam edecek olan programımızda birçok şehitlik anıtının, şehitliklerin, kitabelerin ve heykellerin bulunduğu milli park alanında yaklaşık 40 noktayı panoramik olarak izliyoruz.
Aşağıda belirttiğimiz noktaları ise aracımızdan inerek görüp, ziyaret etme fırsatını yakalıyoruz.

- Seyit Onbaşı Anıtı
- Zığındere Şehitliği
- Çanakkale Şehitler Abidesi
- 57. Alay Şehitliği
- Conkbayırı
- Çanakkale Destanı Tanıtım Merkezi
Programımızı gerçekleştirirken saat 12:00 sularında öğle yemeği için restaurantımıza geçiyoruz.

30 Ağustos Zafer Bayramı için hazırladığımız DİLEK FENERLERİMİZİ yakıp mavi bulutlara bırakıyoruz...

Programımız dahilindeki tüm ziyaret noktalarını gezdikten sonra şehitlerimize minnetlerimizi sunarak 15:30 sularında İstanbul’a dönüş yoluna geçiyoruz.
Aynı istikamet üzerinden gerçekleştirdiğimiz yolculuğumuzda saat 21.00 sularında, İstanbul’da sizlerle belirlediğimiz noktalarda bir başka gezimizde buluşmak dileğiyle ayrılıyoruz.